نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی در رفت‌وآمد دانش‌آموزان
نوشته شده توسط : سهیل

تهران- ایرنا- مدیر کل دفتر انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گفت: برای حفظ سلامت دانش آموزان، بر رعایت پروتکل های بهداشتی در خودروهای تحت پوشش شرکت‌های پیمانکاری دارای پروانه حمل‌ونقل از شهرداری‌ها نظارت شود.

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، نشست ستادی ساماندهی حمل ونقل دانش‌آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد.

مدیرکل دفتر انجمن اولیاومربیان در این نشست با یادآوری شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامتی و تأمین امنیت جسمی، تربیتی و روانی دانش‌آموزان در خودروهای تحت پوشش شرکت‌های پیمانکاری دارای پروانه حمل‌ونقل از شهرداری‌ها و بخشداری‌ها، خواستار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ‌ شده از سوی وزارت کشور شد.

بهترین مدرسه غیر انتفاعی تهران

نورعلی عباسپور تصریح کرد: نظر به اهمیت رفت‌وآمد دانش‌آموزان روستایی، با تشکیل کارگروه استانی حمل‌ونقل دانش‌آموزان، تمهید مقدمات تأمین خودروهای مورد نیاز اندیشیده می‌شود.

وی ادامه داد: مدیران مدارس از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان مدرسه برای نظارت بر رعایت نرخ نامه ابلاغی شورای اسلامی هر شهر و رعایت پروتکل بهداشتی توسط رانندگان استفاده کنند.

بهترین دبیرستان های پسرانه تهران

بر این اساس، نماینده وزارت کشور نیز در این نشست گفت: وزارت کشور آماده همکاری تنگاتنگ با وزارت آموزش‌وپرورش در این زمینه است. این وزارتخانه برای تأمین خودروی مورد نیاز در شرایط فعلی که مدارس در برخی از روزهای هفته بر اساس پروتکل بهداشتی آموزش حضوری دارند در حال بررسی روش‌های مکمل (شرکت‌های تاکسی‌تلفنی) در کنار روش سنتی تأمین خودروهای حمل‌ونقل است تا خانواده‌ها روش‌های متنوعی برای رفت‌وآمد فرزندانشان به خانه و مدرسه داشته باشند.

بهترین دبستان تهران

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور نیز بر ارتقای سامانه پایش ناوگان حمل‌ونقل دانش‌آموزی «سپند» تأکید کرد و اظهار داشت: این سامانه برای استفاده ادارات انجمن اولیا و مربیان استان‌ها و مناطق و مدیران مدارس و والدین آماده ‌شده است.

خبرگزاری





:: برچسب‌ها:
بهترین مدرسه غیر انتفاعی تهران، بهترین دبستان تهران، بهترین دبیرستان های پسرانه تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: